کیهان خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

کیهان خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

انواع واژه های بازنویسی شده در زبان فارسی


چندین داستان در مورد انواع بازنویسی وجود دارد که ما فقط می خواهیم به سه مورد از آنها بپردازیم. مطالبی که یکی از نویسندگان معروف کشورمان آقای بهرام بیضایی ارائه کرده است.

1- دیالوگ بین شخصیت ها را اضافه کنید

یک روش رایج برای بازنویسی متون فارسی، افزودن دیالوگ بین شخصیت ها است. شاید داستان هایی خوانده باشید که نویسنده به این موضوع یعنی داستان شخصیت ها توجه چندانی نداشته باشد. در این مواقع هیچ گفتگویی بین آنها وجود ندارد و یا این وضعیت بسیار نادر است.

پس راه حل بازنویسی آن است. در صورت لزوم می توانید تعداد این مکالمات را افزایش دهید. البته مراقب باشید که این عدد بیش از حد نباشد. زیرا این کار باعث می شود خوانندگان خسته کننده نباشند.

2- ایجاد رابطه علت و معلولی

یکی از چیزهایی که همیشه داستان ها و مقالات شما را جذاب نگه می دارد، پرسیدن سوال است. در واقع می توان گفت که پرسش ها نقش پر رنگی در جذب مخاطب دارند. وقتی سوال یا سوالی را در یک جمله مطرح می کنید، ذهن خواننده سعی می کند به آن پاسخ دهد. بنابراین او داستان را تا آخر خواند تا به سوالاتی که شما مطرح کردید پاسخ دهد.

البته یک نکته قابل ذکر است. یعنی باید از سوالات کاملا مرتبط با متن استفاده کنید. اگر سوالات شما حتی به موضوع مرتبط نباشد، خوانندگان آنها و شاید حتی مقاله را از دست خواهند داد.

3- روش روایت را تغییر دهید

هر داستانی داستان خودش را دارد. به عبارت دیگر، هر نویسنده ای سلیقه ای دارد و سعی می کند روایت خود را بر اساس آن بیابد. اکنون شاهد داستان هایی هستیم که از دیدگاه ما روایت جالبی ندارند و نیاز به تغییر دارند. در این موارد، نویسندگان تغییراتی در روایت ایجاد می کنند. آنها سعی می کنند داستان و پیام را حفظ کنند و فقط در دیالوگ تغییرات ایجاد کنند.

متن بازنویسی و بازنویسی شده است.

این خلاصه ای از انواع بازنویسی است. البته با توجه به آنچه گفته شد، راه های دیگری نیز برای کشف در این منطقه وجود دارد. (دیگه چیزی نگفت!!!)

محتوای جدید بنویسید و مفید بودن آن را ارزیابی کنید.

بازنویسی محتوا و رویکرد گام به گام آن مزایای خود را دارد. هر یک از مزایای بازنویسی ارائه محتوای بهتر و در نهایت افزایش بازدید صفحه است. با افزایش تعداد بازدید از سایت شما، رتبه های بهتری کسب می کند و منجر به رونق کسب و کار می شود. در ادامه به بررسی مزایای این روش می پردازیم.

مطالب را بازنویسی کنید

صرفه جویی در زمان و انرژی

بازنویسی به نویسنده این امکان را می دهد که در زمان و انرژی صرفه جویی کند. علاوه بر این، منجر به استفاده بهتر از منابع و بازدهی بالاتر در کوتاه مدت می شود.

شناخت برند

همچنین در ایجاد آگاهی از برند شما بسیار موثر خواهد بود. سرعت بالا در تولید محتوا رابطه مستقیمی با ضخامت دارد. بازنویسی مطالب باعث افزایش اطلاعات در مورد موضوع و افزایش اطلاعات عمومی می شود. بنابراین تولید محتوای بیشتر باعث جذب بینندگان بیشتر و افزایش ترافیک می شود.

تنوع در فرآیند بازنویسی

با بازنویسی، فرآیند انجام این کار را متنوع خواهید کرد. همچنین امکان ارائه مقالات قدیمی به صورت پادکست وجود دارد. تبدیل یکی از ویدیوها به اینفوگرافیک جذابیت محتوای شما را افزایش می دهد. استفاده از فرمت های متعدد در این زمینه بینندگان بیشتری را جذب می کند.

به اشتراک گذاشتن افکار خوب

بازنویسی محتوا نیز در انتقال ایده های بهتر موثر خواهد بود. داشتن راه های مختلف برای انتقال پیام، آن را قوی تر می کند. در نتیجه مخاطب ارتباط بهتری با محتوا خواهد داشت و درک آن برای او آسان می شود.

مهارت را افزایش دهید

تمرین بیشتر در بازنویسی محتوا منجر به افزایش مهارت نویسنده می شود. ایجاد محتوای باکیفیت در یک موضوع معین در قالب های مختلف منجر به تسلط نویسنده در آن زمینه می شود. علاوه بر این، در بازنویسی محتوا به یک متخصص تبدیل خواهید شد.

دسترسی به منابع خارجی

یکی دیگر از مزایای بازنویسی محتوا، امکان استفاده از منابع خارجی است. با استفاده از منابع خارجی، جدیدترین محتوای تجاری را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید. اما منبع شما باید بعد از ترجمه بازنویسی شود و به صورت اثر نوشته شود. اگر نمی توانید ترجمه کنید، آن را به Google Translate بسپارید. Google Translate صفحه مورد نیاز را ترجمه کرده و متن فارسی را در اختیار شما قرار می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد