کیهان خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

کیهان خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

آهنگ جدید مجید خراطها به نام «قانون احساس»

متن آهنگ قانون احساس مجید خراطها

نمیگم چی میگم کی تو سرت بود♬♫

یهو دستامو محکمتر گرفتی♬♫

تو بودی همه ی دارو ندارم♬♫

چی شد هستیمو آخر سر گرفتی♬♫

توی قانون احساسم شدیدا♬♫

همین راهی که تو میری خلافه♬♫

حالا تنها نشون از من همینه♬♫

دو سه تا آدرس و خطی که آفه♬♫

مطئنم یه روزی می فهمی با من چه کردی♬♫

سر حرفت باش عزیزم برنگردی♬♫

اگه برگردی میمیرم من به گریه هات می خندم♬♫

در این خونه که بازه در قلبمو رو به تو می بندم♬♫

بعد این همه زندگی باز تو باهام سردی♬♫

خدا لعنتت کنه وابستم کردی♬♫


حالا که حرف و تا اینجا کشیدی♬♫

چرا پس مهلت دفاع نمیدی♬♫♬♫

تو که رفتی ولی ای کاش بودی♬♫

یه بارم عاشقی رو می چشیدی♬♫

چقدر گفتم نرو دورت بگردم♬♫

بمون و مرهمی شو روی دردم♬♫

حالا که غسل کامل کرده چشمام♬♫

منم از با تو بودن توبه کردم♬♫

یادت باشه که بعد چند وقت اگه تنها باشی♬♫

حرف من قلب من اینه نمیخوام باشی♬♫

♬♫درد من شدی بگو حالا با کی همدردی


آهنگ جدید مجید خراطها به نام «قانون احساس»