کیهان خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

کیهان خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

چرا به جای رادیو به پادکست گوش دهید؟


اکنون که با مفهوم سایت تولید پادکست زهرا شیراحمدی و تاریخچه پادکست آشنا شدیم، وقت آن است که بدانیم مزیت پادکست نسبت به رادیو چیست؟

روش ارائه محتوای صوتی

محتوای ارائه شده توسط پادکست در صورت درخواست است. این به این معنی است که اگر رادیو را در یک کانال خصوصی کوک کنید و روشن کنید، رادیو طبق سلیقه سازنده برنامه شروع به پخش برنامه می کند و شانس خوش شانسی برای شنیدن برنامه از ابتدا کم است. . . اما برای گوش دادن به پادکست می توانید از ابتدا یا هر جایی از فایل صوتی و هر چند بار که بخواهید به موضوع مورد علاقه خود گوش دهید.

پس از دریافت محتوا، نیازی به استفاده از اینترنت ندارید

پادکست ها معمولا پادکست گوگل، پادکست اپل و غیره هستند. در برنامه های شنیداری پادکست (پادکست) مانند و با این برنامه ها می توانید به پادکست مورد علاقه خود به صورت آنلاین گوش دهید یا آن را به صورت آفلاین دانلود کنید.

امکان گوش دادن در هر زمان و هر مکان

ویژگی های درخواستی و دانلود به شما این امکان را می دهد که در هر زمان و هر مکان به پادکست  آیتم ساز رادیو مورد علاقه خود گوش دهید. در واقع، پادکست 24/7 در هر کجا که هستید، از ترافیک و سر و صدای خیابان گرفته تا طبیعت و کوه نوردی در دسترس است.


توانایی گوش دادن در هر زمان و مکان

کنترل کامل بر پخش محتوا

پادکست‌ها علاوه بر اینکه می‌توانید در هر زمان و مکان به محتوا گوش دهید، به شما این امکان را می‌دهد که سرعت فایل صوتی را تغییر دهید یا فایل را به جلو و عقب ببرید. به عنوان مثال، اگر فکر می کنید بلندگو کند صحبت می کند، با تغییر سرعت پخش، می توانید پادکست را سریعتر گوش دهید و بالعکس.

اطلاعاتی در مورد آخرین محتوای صوتی

اگر در پادکست های مورد علاقه خود مشترک شوید، هنگام انتشار قسمت جدید پادکست به شما اطلاع داده می شود.

رادیو چینی با بیان آزادتر و انعطاف پذیرتر

از آنجایی که تولید محتوای پادکست نوعی ویرایش است و سایر کارها کاملاً مطابق با سلیقه پادکست انجام می شود، پادکست از استانداردها و قوانین پخش رادیو پیروی نمی کند و علاوه بر آن بیان آزادتری نسبت به رادیو دارد.

اچ پی اسمارت چیست و چگونه کار می کند؟

HP Smart چیست و چگونه کار می کند؟

با نصب برنامه HP Smart بر روی رایانه یا تلفن همراه خود، می توانید کارهایی مانند پرینت، کپی، فکس و اسکن را انجام دهید. این کار سریع و آسان است. در این مقاله نحوه نصب و راه اندازی چاپگر اچ پی و اپلیکیشن اسمارت اچ پی به طور کامل توضیح داده شده است.

HP Smart چیست و چگونه کار می کند؟

HP Smart اولین چاپگر نرم افزاری است که قبلاً HP All-in-One نام داشت. در واقع، HP Smart برنامه ای است که به شما امکان می دهد چاپگر HP خود را از گوشی هوشمند یا دستگاه دیگر باز کنید، اسکن کنید، چاپ کنید، به اشتراک بگذارید و مدیریت کنید. به عنوان مثال، اگر در محل کار هستید و می خواهید فایلی را مستقیماً در چاپگر خانگی خود پرینت یا اسکن کنید، این برنامه به شما کمک می کند تا فایل مورد نظر خود را به روشی آسان اسکن یا چاپ کنید.

برای استفاده از برنامه Android و iOS، مطمئن شوید که چاپگر و تلفن همراه شما به شبکه Wi-Fi متصل هستند. از صفحه اصلی برنامه HP Smart، روی چاپگر خود ضربه بزنید. Enable Printing Anywhere را انتخاب کنید. اگر حساب HP ندارید، یک حساب ایجاد کنید، و اگر دارید، وارد شوید و چاپگر را به حساب HP خود اضافه کنید.

یک حساب HP به شما امکان می دهد از طریق برنامه HP Smart چاپ و اسکن کنید و همچنین به ویژگی هایی مانند فکس موبایل دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می توانید از این برنامه برای کنترل از راه دور، اشتراک گذاری و چاپ از هر چاپگر سازگار HP استفاده کنید.

HP Smart را دانلود کنید

اگر می خواهید پرینتر HP خود را به راحتی پیکربندی کنید، این برنامه را از https://www.hpsmart.com دانلود کرده و روی دستگاهی که می خواهید از آن پرینت بگیرید نصب کنید. سپس، از این برنامه برای پیکربندی چاپگر HP خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که با نصب برنامه HP Smart تمامی درایورهای لازم برای چاپ و اسکن را نیز نصب می کنید. این برنامه برای اندروید، اپل iOS یا iPadOS، ویندوز و مک نیز موجود است.

برنامه HP Smart را نصب کنید

برنامه HP Smart را برای سیستم عامل های Android، Apple iOS یا iPadOS، Windows و Mac دانلود کنید. برای این کار می توانید برنامه را از 123hp.com برای اندروید، اپل iOS یا iPadOS، HP Smart - Microsoft Store و Windows دانلود کنید. HP Smart for Mac - Mac App Store.

اگر از شما خواسته شد که با یک حساب مایکروسافت برای استفاده از این نرم افزار در دستگاه خود وارد شوید، می توانید این کار را با حساب خود انجام دهید یا برای ادامه روی خیر، تشکر کلیک کنید. . توجه داشته باشید که قبل از دانلود باید VPN خود را قطع کنید.

اگر اولین بار است که از HP Smart استفاده می کنید، باید یک حساب HP برای دسترسی به عملکردهای مختلف چاپگر ایجاد کنید.

با استفاده از برنامه HP Smart چاپگر را فعال کنید

چاپگر خود را به HP Smart اضافه کنید و مراحل زیر را برای اتصال آن به رایانه یا تلفن همراه خود دنبال کنید.

1- اگر می خواهید چاپگر را روی شبکه وای فای نصب کنید، مراحل زیر را انجام دهید:

چاپگر و رایانه یا تلفن همراه را در کنار روتر Wi-Fi قرار دهید.

رایانه یا Wi-Fi تلفن همراه خود را روشن کنید و به شبکه خود متصل شوید. اگر رایانه با کابل اترنت به شبکه متصل است، کابل را به طور موقت جدا کرده و در حین نصب از اتصال Wi-Fi استفاده کنید.

بلوتوث را در رایانه یا تلفن همراه خود فعال کنید تا HP Smart بتواند چاپگر را در حین تنظیم تشخیص دهد.

در رایانه های مبتنی بر ویندوز، Windows Update را روشن کنید تا مطمئن شوید که ویندوز همیشه به روز است.

پس از نصب HP Smart برای iOS یا Android، سرویس موقعیت مکانی تلفن همراه خود را راه اندازی کنید و به برنامه اجازه دهید چاپگرها را با استفاده از موقعیت مکانی شما شناسایی کند و در حین نصب راه حل ارائه دهد.

2- کوچینگ اچ پی اسمارت ایلوواسینی

اگر این اولین باری است که برنامه HP Smart را باز می کنید، سعی می کند چاپگر را شناسایی و راه اندازی کند. دستورالعمل های داده شده را برای تکمیل مراحل نصب دنبال کنید.

اگر برنامه HP Smart از قبل باز است، روی Add Printer کلیک کنید تا چاپگر را جستجو کنید. دستورالعمل های ارائه شده را برای تکمیل نصب دنبال کنید.

اگر از اتصال Wi-Fi استفاده می کنید و چاپگر پیدا نشد، به مرحله بعدی بروید.

3- بازیابی حالت راه اندازی Wi-Fi

برای اکثر چاپگرهای دارای صفحه لمسی یا منو منو یا تنظیمات بی سیم را باز کنید. و شبکه یا تنظیمات را انتخاب کنید. سپس بر روی Reset Network Settings کلیک کنید.

برای چاپگرهای بدون صفحه لمسی یا منو، حالت تنظیم Wi-Fi را در چاپگر HP خود وارد کنید تا بتوانید تنظیمات پیش فرض را با فشار دادن دکمه های روی چاپگر بازیابی کنید.

4- پس از دو ساعت برنامه HP Smart را ببندید و چاپگر را دوباره روشن کنید.

5- دستورالعمل های ارائه شده را برای راه اندازی چاپگر به دقت دنبال کنید.

از دستگاه های هوشمند HP برای چاپ، اسکن، کپی و فکس استفاده کنید

چاپ از صفحه اصلی برنامه HP Smart؛ اسکن؛ فکس یا فتوکپی. می توانید وضعیت چاپگر را بررسی کرده و مشکلات آن را حل کنید.

برای چاپ روی گزینه print در صفحه برنامه کلیک کنید. موردی را که می خواهید چاپ کنید انتخاب کنید. در صورت لزوم، از ابزارهای ویرایش عکس استفاده کنید و تنظیمات چاپ را انتخاب کنید.

تصویری را که می خواهید اسکن کنید انتخاب کنید یا از تلفن همراه خود برای عکس گرفتن از یک سند یا عکس استفاده کنید. در صورت لزوم از ابزارهای ویرایش تصویر استفاده کنید و تصویر اسکن شده را چاپ یا ذخیره و به اشتراک بگذارید.

برای کپی کردن (اندروید و iOS)، روی صفحه Copy را انتخاب کنید. از دوربین برای گرفتن عکس از یک سند یا عکس استفاده کنید. اندازه و تعداد کپی ها را مشخص کنید. سپس سند مورد نظر را به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ کنید.

برای مدیریت چاپگر، روی تصویر چاپگر در صفحه اصلی کلیک کنید تا گزینه ها و تنظیمات آن را تغییر دهید و وضعیت چاپگر را بررسی کنید.

برای افزودن یا حذف از صفحه، Custom Tiles را در پایین صفحه (اندروید یا iOS) یا تنظیمات (ویندوز یا مک) انتخاب کنید.

تشخیص و رفع مشکل: اگر با چاپگر خود مشکل دارید، عیب‌یاب تعبیه شده در برنامه HP Smart را برای رایانه‌های شخصی دارای Windows یا Mac اجرا کنید.

هر جا چاپ کنید وقتی از خانه دور هستید و به شبکه تلفن همراه یا Wi-Fi دسترسی دارید از چاپگر استفاده کنید.

میانبرها: برای تکمیل سریع کارهای تکراری مانند ایمیل، چاپ و ذخیره اسناد اسکن شده میانبرهایی ایجاد کنید که قبلاً به عنوان Smart Tasks شناخته می شد.

فکس موبایل: اسناد خود را به دستگاه فکس یا چاپگر با قابلیت فکس ارسال کنید.

آیا باید چاپگرم را با استفاده از برنامه HP Smart راه اندازی کنم؟

چاپگر HP شما از برنامه HP Smart پشتیبانی می کند.

کامپیوتر یا تلفن همراه متصل به اینترنت

یک اتصال از دستگاه به چاپگر برقرار می شود - یا از طریق یک شبکه یا یک کابل USB.

یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه سازگار با دسترسی به اینترنت که دارای سیستم عامل با نسخه های زیر است:

اندروید 7.0 و بالاتر

اپل iOS 14 و بالاتر

برای iOS 13 یا جدیدتر، چاپگر را با استفاده از Apple Airprint راه اندازی کنید.

ویندوز 11 نسخه 21H2 به بعد

ویندوز 10 نسخه 1809 و بالاتر

برای ویندوز 10 نسخه 1803 یا قبل از آن، HP Easy Start را از 123.hp.com/setup دانلود و نصب کنید.

macOS 10.14 یا بالاتر

برای MacOS 10.13 یا قدیمی‌تر، با دانلود HP Easy Start از 123.hp.com/setup، چاپگر خود را با Apple AirPrint نصب یا راه‌اندازی کنید.

کلمات اخر

برنامه HP Smart یکی از برنامه های کاربردی پرینترهای اچ پی است. این برنامه امکان کپی، فکس، پرینت و اسکن از راه دور و بی سیم را فراهم می کند. لازم به ذکر است که اکثر چاپگرهای بی سیم تولید شده از سال 2010 با برنامه HP Smart سازگار هستند. اگر شما هم علاقه مند به استفاده از این برنامه هستید، کافی است یکی از این پرینترها را از سایت آوای فرهنگ آریا خریداری کنید و سپس برنامه HP Smart را طبق توضیحات این مقاله نصب کنید.

مراجعه به منبع: https://avafarhang.com/what-is-hp-smart/

بهترین تکنیک های همکاری در فروش

همکاری در فروش را می توان به عنوان یکی از بهترین روش های کسب درآمد از دنیای اینترنت معرفی کرد. به صورت کلی، با همکاری در عرضه محصولات دیجیتال، کاربران می توانند نقش واسطه میان خریدار و فروشنده را بازی کنند. این شغل محبوب به افراد اجازه می دهد تا در طی بازه های زمانی کوتاه مدت، به سود مطلوبی دسترسی پیدا نمایند. همین مسئله هم باعث شده تا علاقه افراد به همکاری برای فروش یا کار به صورت پورسانتی روز به روز افزایش پیدا نماید.
همکاری در فروش محصولات دیجیتال خیلی راحت نیست. برای اینکه شما بتوانید با موفقیت از همکاری در عرضه کالا های مختلف کسب درآمد کنید، همواره باید یک سری نکات خاص را مد نظر خود قرار دهید. با همکاری در عرضه کالا های مختلف، شما به عنوان یک بازاریاب برای شرکت های متنوع فعالیت می کنید. شما همواره باید به دنبال استفاده از خدمات تیم هایی باشید که درصد های سود مطلوبی را برای فروشندگان خود در نظر می گیرند. با انتخاب بهترین شرکت ها، شما می توانید درآمد بالایی هم کسب کنید. موضوع مقاله امروز ما، همکاری در فروش با پورسانت بالا است. پس با ما در ادامه همراه شوید.

راه های کسب درآمد از همکاری در فروش
بیایید تا کارمان را با پاسخ به یک سوال مهم و کلیدی شروع کنیم: چه راه هایی برای همکاری در عرضه محصولات مختلف وجود دارد؟ به صورت کلی، کاربران برای دنبال کردن این پروسه راه های متنوعی را در جلوی پای خود مشاهده می کنند. هر کدام از این راه ها و روش ها، یک سری مزایا و معایب خاص را نیز به همراه خواهند داشت. اولین روشی که برای دنبال کردن این پروسه در جلوی پای شما قرار گرفته است، همکاری به صورت حضوری می باشد. با همکاری به صورت حضوری، شما محصولات مختلف را از مغازه یا شرکت های مختلف دریافت می کنید و با استفاده از ترفند های بازاریابی، آنها را به دیگران می فروشید. با استفاده از این روش شما می توانید به صورت حضوری فعالیت داشته باشید و خارج از خانه کار کنید. اما خیلی از افراد بنا به دلایل مختلف، نمی توانند خارج از خانه کار کنند.
اینجاست که کسب درآمد از همکاری در فروش با پورسانت بالا به صورت اینترنتی مطرح می شود. با فعالیت در این زمینه به صورت اینترنتی و دیجیتالی، شما می توانید هم از خانه کار کنید و هم بدون داشتن فعالیت فیزیکی، نسبت به کسب درآمد مطلوب اقدام نمایید. امروزه شرکت های اینترنتی زیادی هستند که در زمینه فروش لباس، تجهیزات الکترونیکی یا کالا های مربوط به خانه فعالیت می کنند. با فروش محصولات عرضه شده توسط این شرکت ها، شما می توانید درصد سود قابل توجهی را کسب نمایید. یکی از مطرح ترین شرکت های ایرانی که به این صورت فعالیت می کند، دیجی کالا است. دیجی کالا با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه عرضه کالا های مختلف، همواره آماده رفع نیاز کاربران است.

مراحل کسب درآمد از همکاری در عرضه محصولات مختلف!
برای کسب درآمد از طریق همکاری در فروش، شما باید یک سری مراحل خاص را طی کنید. همه این مراحل اهمیت زیادی دارند. در ابتدا شما باید شاخه کاری خود را انتخاب کنید. اصلا آیا شخصیت شما، با یک بازاریاب همخوانی دارد یا نه؟ آیا شما می توانید محصولات موجود خود را به خوبی معرفی کنید و نسبت به فروش آنها اقدام نمایید؟ اگر شما هم بازاریاب خوبی هستید و احساس می کنید که توانایی های لازم برای کسب درآمد از این شاخه را در اختیار دارید، می توانید هم اکنون مراحل زیر را طی کنید. اولین مرحله به انتخاب شرکت  اشاره دارد. شما باید میان شرکت هایی که سیستم همکاری در عرضه محصولات مختلف فعالیت دارند جستجو کنید و بهترین را بر اساس شرایط خود انتخاب نمایید. بهتر است که در مورد شاخه های کاری و محصولات موجود در شرکت های مختلف کمی تحقیق کنید. برخی از کالا ها میان مردم طرفداری نداشته و به سختی فروش می روند.

در مرحله دوم، برای همکاری در عرضه محصولات مختلف به صورت دیجیتالی شما باید به دنبال یک راه برای معرفی محصولات به مشتریان باشید. شما باید تحقیقات گسترده ای را در این زمینه انجام دهید و به خوبی با مخاطبین خود آشنایی پیدا کنید. مثلا اگر شما به دنبال فعالیت در زمینه فروش لوازم خانه و لباس های مختلف هستید، راه اندازی یک کانال تلگرامی یا یک صفحه اینستاگرامی همواره نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. اما اگر شما به دنبال فروش کالا های ویژه یا تخصصی هستید، بهتر است که وب سایت های حرفه ای را راه اندازی نمایید.

در مرحله سوم، شما باید تبلیغات را شروع کنید. معمولا شرکت هایی که برنامه همکاری در عرضه محصولات مختلف دارند، به شما اجازه می دهند تا یک نام خاص برای مجموعه خود انتخاب کنید و تحت  نظر آنها فعالیت داشته باشید. بهتر است که نکات بازاریابی و مارکتینگ را برای انتخاب اسم مد نظر خود قرار دهید. جدا از این مسئله، شما باید در شبکه های اجتماعی تبلیغات گسترده ای داشته باشید. تبلیغات به دیده شدن شما و محصولاتی که به دنبال عرضه شان هستید کمک می کند.

این روش کسب درآمد از دنیای اینترنت چه مزایا و معایبی دارد؟
همکاری در فروش با پورسانت بالا به شما اجازه می دهد تا در طی بازه های زمانی کوتاهی به سود مطلوبی دسترسی پیدا کنید. با این کار شما نیازی به تولید یا تجهیزات یا مواد اولیه نخواهید داشت. فقط کافی است که یک صفحه اینستاگرامی یا تلگرامی راه اندازی کنید، کالا های مختلف را از فروشنده بگیرید و آنها را به سمت مشتریان ارسال نمایید. با این کار شما می توانید درصدی از هزینه فروش را به عنوان سود دریافت کنید. جدا از این مسئله، این کار وقت زیادی از شما نگرفته و می تواند به عنوان یک کار دوم هم مورد استفاده قرار گیرد. همکاری در فروش با پورسانت بالا شما را با مباحث مختلف بازاریابی آشنا می کند. اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستید، می توانید بازاریابی را به عنوان یک تست مورد استفاده قرار دهید.

البته که روند همکاری در عرضه کالا های مختلف می تواند معایب خاصی را نیز به همراه داشته باشد. مثلا، برای موفقیت شما باید تبلیغات گسترده ای داشته باشید. شما باید به دنبال شرکت هایی باشید که سابقه درخشانی دارند. گاهی اوقات افراد برای شرکت هایی بازاریابی می کنند که سابقه نا مناسبی داشته و با مشکلات قانونی مواجه شده اند. این مسئله به شهرت آنها آسیب وارد خواهد کرد. در ضمن، همکاری در فروش محصولات دیجیتال، سود شما را تضمین نمی کند شما باید خودتان تلاش کنید و محصولات مختلف را به مشتریان عرضه نمایید.

آهنگ جدید سالار عقیلی به نام کوچه لره سو سپمیشم

متن آهنگ کوچه لره سو سپمیشم سالار عقیلیMusicdel | موزیکدل


کوچه لره، سو سپمیشم!♫!

یار گلنده؛ توز اولماسین… یار گلنده؛ توز اولماسین!♫!

اله گلسین بله گتسین؛ آرامیزدا سوز اولماسین!♫!

ساماوارا؛ اوت سالمیشام… ایستکنه سالمیشام!♫!

یاریم گدیپ تک قالمیشام؛ نه عزیزدیر یارین جانی!♫!

نه شیرین، دیر یارین جانی!♫!

کوچه لره، سو سپمیشم!♫!

یار گلنده؛ توز اولماسین… یار گلنده؛ توز اولماسین!♫!

اله گلسین بله گتسین؛ آرامیزدا سوز اولماسین!♫!

ساماوارا؛ اوت سالمیشام… ایستکنه سالمیشام!♫!

یاریم گدیپ تک قالمیشام؛ نه عزیزدیر یارین جانی!♫!

نه شیرین، دیر یارین جانی!♫!


https://musicdel.ir/single-tracks/73526/