کیهان خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

کیهان خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

چرا همه چیزهایی که درباره سکته قلبی می دانید دروغ است


در این حالت، لخته خون از یک قسمت دیگر بدن به مغز وارد میشود. حمله ایسکمیک گذار نشانه انسداد و یا تنگ شدن نسبی شریان مغزی و یا لخته خون در قلب میباشد. ایسکانیوز نوشت: در بدن افرادی که دچار سکته قلبی میشوند از یک ماه قبل نشانه های اولیه برای هشدار حمله قلبی رخ میدهد که با شناخت آنها میتوان از حملات قلبی جلوگیری کرد. ملوکسیکام (Meloxicam) دارویی است که برای درمان درد و التهاب استفاده میشود. در این آزمایش از مانیتور قلب استفاده میشود. از بین فاکتورهای ریسک جدید سه فاکتور لیپوپروتئینa ، هوموسیستئین و CRP حساس مورد استفاده و مطالعه قرار میگیرند. بطور کلی میتوان گفت که این فاکتور آرتریو اسکلروز را تشدید کرده که میتواند به انفارکتوس قلب منتهی گردد. افرادی که دچار سکته مغزی شده اند اغلب کم رو، منزوی و یا پرخاشگر هستند.این افراد در سازمان دهی و انجام فعالیتهای روزانه ممکن است به کمک نیاز داشته باشند. سازمان نظارت بر غذا و داروی امریکا ( FDA ) در سال ۲۰۰۰ مصرف این دارو را تایید کرده است.

سلام من از وقتی این دارو را مصرف میکنم رنگ ادرار زردتر شده است. احتمالآ ممکن است که دارو درمانی نظیرتجویز ویتامین B6، B12 و اسیدفولیک جهت معالجه هوموسیستئینمی لازم باشد. این امکان وجود دارد که با مصرف طولانی مدت داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی از جمله ملوکسیکام، آسیب کبد ادامه پیدا کند. به خاطر داشته باشید زخم معده و خونریزی معده در هر زمانی در طول دوره درمان با داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی از جمله ملوکسیکام ممکن است رخ دهد. در صورتی که هر یک از این مشکلات را در گذشته داشته اید، حتما موضوع را به اطلاع پزشک برسانید. در صورتی که حمله آسم، کهیر یا سایر واکنشهای آلرژی را پس از مصرف آسپیرین یا هر داروی ضد التهاب غیر استروئیدی تجربه کرده اید نباید ملوکسیکام مصرف نمایید. اما اگر پزشک دستورالعملی در مورد زمان مصرف به شما نداده باشد میتوانید این دارو را در هر زمانی از روز که راحتترید میل نمایید. چینیها بر این باورند که بدن حاوی کانالهای نامرئی موسوم به مریدیان (meridians) است، که انرژی حیاتی (یانگ) و خون (یین) را برای گردش مجدد و تعادل لازم برای سلامتی به گردش در میآورند.

نتایج حاصل را باید بیمار با پزشک مشاور خود مورد بررسی مجدد قرار دهد. مصرف طولانی مدت آن این خطرات را افزایش می دهد. اگر داروی ملوکسیکام را با متوترکسات یا آمینوگلیکوزیدهایی مانند جنتامایسین مصرف میکنید، متوترکسات یا آمینوگلیکوزید خون ممکن است بالا رفته و عوارض مرتبط با افزایش متوترکسات یا آمینوگلیکوزید را تجربه نمایید. ممکن است پزشک بسته به شرایط دوز آن را تا ۱۵ میلی گرم افزایش دهد. تحقیقاتی که در رابطه با مصرف مواد و ایست قلبی انجام شده است در سالهای اخیر به دلیل بالا رفتن مصرف مواد مخدر میزان مرگ و میر هم به دلیل افزایش ایست قلبی بالاتر رفته است. مصرف طولانی مدت و بدون تجویز پزشک ملوکسیکام با خطر افزایش سکته قلبی، سکته مغزی و بالا رفتن فشار خون همراه است. محققان با انجام پژوهشی دریافتند که شایعترین علایم هشداردهنده در بروز سکته قلبی، درد یا ناراحتی در قفسه سینه، خستگی غیرمعمول و اختلالات خواب بودند. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک ماه قبل از یک حمله قلبی، بدن شما با این ۸ سیگنال اخطار خواهد داد، بنابراین پیشگیری بهتر از درمان است، این قاعده ساده برای هر بیماری در نظر گرفته میشود و زمانی که علائم به درستی تایید نشوند بسیار ارزشمند خواهد بود.

هر روز در یک زمان معین دارویتان را مصرف کنید. اگر ملوکسیکام مصرف میکنید به دقت راهنمای مصرف دارو یا محصولات دیگری را که مصرف میکنید مطالعه کنید و ببینید آیا حاوی داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی مانند آسپیرین، ایبوپروفن، ناپروکسن یا کتوپروفن هستند یا نه. ملوکسیکام برای افرادی تجویز میشود که دچار مشکلاتی مانند تورم و درد ناشی از التهاب و آرتروز روماتیسمی، آرتروز استخوانی و التهاب های مفصلی و دردهای ناشی از آسیب بافتی هستند. اگر متوجه هر یک از علائم آنافیلاکسی شدید (واکنش آلرژی شدید و خطرناک) مانند کهیر، تنگی نفس، تورم صورت، لبها، زبان یا گلو فورا با متخصص قلب و عروق اورژانس تماس بگیرید. این داروها ممکن است منجر به احتباس مایعات و تورم شوند که این وضعیت میتواند منجر به نارسایی قلبی شود. پیش از مصرف سایر داروهای مسکن، آلرژی یا سرما خوردگی باید با پزشک صحبت کنید چرا که داروهای مشابه ملوکسیکام در بسیاری از ترکیبات دارویی وجود دارد. در صورتی که باردار هستید یا قصد بارداری دارید و ملوکسیکام میخواهید مصرف کنید ابتدا با پزشک صحبت کنید چرا که ممکن است ملوکسیکام بارداری را به خطر انداخته و به کودک در حال رشد در رحم، صدمه بزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد